טיפול בהזעת יתר

במציאות העכשווית הן גברים והן נשים דואגים לנראות האסתטית שלהם ולכן הם מבצעים טיפולים שונים באמצעות לייזר שהיא השיטה המובילה בשנים האחרונות.

הסרת שיער בלייזר 

הטיפול המוביל בין טיפולי אסתטיקה בלייזר הוא הסרת שיער וזאת לאור החשיבות הרבה שמייחסים לו המטופלים. טיפול זה מתבצע באמצעות IPL שהוא מכשיר חדשני להסרת שיער מהאיברים השונים. באמצעותו אפשר לבצע הסרת שיער ממקומות כמו הידיים, הרגליים, קו הביקיני, בית השחי, בטן תחתונה, הגב ועוד. 

המטפל המקצועי שעוסק בתחום זה בוחן את רמת השיעור של כל מטופל שמגיע לקליניקה, הצפיפות, כיוון הצמיחה ועובי השערה והוא מחליט אילו טיפולים יהיו הנכונים ביותר לאדם זה, באילו מיקומים אפשר לבצע תהליך זה וכמה מפגשים יידרשו להסרת כל השיער בנקודות הללו. יש מקרים שמדובר בטיפול אחד ומקרים אחרים שנדרשים כמה טיפולים.

הסרת שיער באופן מעשי 

בהתאם להחלטת המטופל והמטופל לגבי האיבר שממנו מסירים שיער, המטפל מורח ג’ל אלחוש ייעודי למטרה זו. השלב השני הוא עבודה עם מכשיר הלייזר אשר שולח קרני לייזר, מחמם את זקיקי השיער ללא גרימת נזק לכלי הדם או לעור וכך השערות נופלות וברוב המקרים הן לא צומחות שוב. המטפל מבצע זאת על ידי תיאום אורכה של קרן הלייזר כדי ליצור התאמה מושלמת לצורך האישי של כל מטופל. 

התחושות בתום טיפול הלייזר להסרת שיער 

טיפולי אסתטיקה בלייזר אינם כואבים בדרך כלל, בתום תהליך הסרת שיער בלייזר אנו עשויים לחוש גירוד, עקצוץ, פריחה קלה, חמימות או אדמומיות במקום שבו בוצע באותו יום הטיפול הממוקד. כדי להקל על העור ועל הגוף בתקופה הראשונית שלאחר הטיפולים הללו, אין להתרחץ במים חמים, לא להימצא במקומות חמים כמו סאונות ולמרוח קרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה בכל יציאה מהבית.

טיפולי לייזר להמסת שומן 

אחת האופציות המוצלחות של טיפולי אסתטיקה בלייזר הם הטיפולים להסרת שומן. קיים טיפול שמתבצע בהרדמה מלאה ובאמצעות צינורית דקיקה ממיסים אט אט את מצבורי השומן הקיימים בנקודות ספציפיות בגוף. בתום הטיפול יש תחושות של גרד ורגישות בנקודות שטופלו וגם נראים שטפי דם. כל התופעות הללו חולפות תוך זמן קצר. 

כמו כן יש אפשרות לבצע טיפול של המסת שומן על ידי הקפאה של המקום בשיטה חדשנית המשלבת גם את קרני הלייזר. טיפול זה מפרק את תאי השומן בעזרת מערכת הלימפה ועשוי לצמצם את ההיקפים ב-10 ס”מ.